Společnost Open Idea s.r.o. působí na trhu od roku 1998. Původní kreativní studio se postupně specializovalo na poskytování služeb v oblasti grafického designu, corporate identity a od roku 2010 převážně na oblast UI/UX designu. Mezi nejvýznamnější zákazníky společnosti patřily jak tuzemské, tak zahraniční podniky, počínaje renomovanými reklamními agenturami v počátcích firmy (Lintas, Mark BBDO, Ogilvy&Mather, Leagas Delaney Hamburg), až po domácí i nadnárodní značky, a to jak na poli marketingové a reklamní komunikace (RWE, e.On, Mitas Tyres, Coca Cola, Patria Finance, AHOLD, PSN, Staropramen). V oboru nynější specializace společnosti, tedy UX/UI v oblasti automotive patří mezi nejvýznamnější klienty značky Škoda Auto, VW Group, Audi, Ford, Lincoln, Chevrolet a další.
Vedení Open Idea s.r.o. tvoří zakladatel, jednatel a CEO společnosti Jakub Antoš (člen Art Directors Club CZ), Aleš Bělohlávek ve funkci jednatele a Creative Directora a Lucie Hančlová jako Operations Director.
Open Idea s.r.o. dlouhodobě spolupracuje s okruhem svých stálých externích spolupracovníků, který zahrnuje designéry, ilustrátory, programátory, copywritery a další specializované profese.
Společnost má od roku 2014 své sídlo v Praze 6-Dejvicích. Vrcholové vedení vytvořilo, zavedlo a neustále udržuje postupy vhodné pro účely a kontext se strategickým zaměřením organizace, zavazuje se k operativním reakcím na příslušné požadavky zákazníků zejména řešením rizik a příležitostí, které ovlivní shodu produktů a služeb a neustále tak bude zvyšovat spokojenost zákazníků. Vrcholové vedení bude tímto zaměřením trvale prokazovat svou vůdčí roli a závazky a bude trvale určovat, chápat a neustále plnit požadavky zákonů a předpisů.
Povedeme organizaci k trvalé prosperitě, neustále se zlepšující odborné úrovni a kvalitě, která naše zákazníky vždy uspokojí. K naplnění stanovené politiky kvality se zavazujeme neustále zlepšovat systém managementu kvality. Politiku kvality se zavazujeme udržovat jako dostupnou a neustále udržovanou aktuální dokumentovanou informaci. Politiku kvality budeme neustále komunikovat se zaměstnanci organizace a relevantními zainteresovanými stranami s cílem jejího pochopení a aplikace plnění požadavků.
Uvědomujeme si důležitost přizpůsobení se změně klimatu a chceme se stát společností odolnou vůči změně klimatu, která se bude přizpůsobovat nevyhnutelným dopadům této změny.
Aleš Bělohlávek, Jakub Antoš
jednatelé společnosti
Společnost Open Idea s.r.o. působí na trhu od roku 1998. Původní kreativní studio se postupně specializovalo na poskytování služeb v oblasti grafického designu, corporate identity a od roku 2010 převážně na oblast UI/UX designu. Mezi nejvýznamnější zákazníky společnosti patřily jak tuzemské, tak zahraniční podniky, počínaje renomovanými reklamními agenturami v počátcích firmy (Lintas, Mark BBDO, Ogilvy&Mather, Leagas Delaney Hamburg), až po domácí i nadnárodní značky, a to jak na poli marketingové a reklamní komunikace (RWE, e.On, Mitas Tyres, Coca Cola, Patria Finance, AHOLD, PSN, Staropramen). V oboru nynější specializace společnosti, tedy UX/UI v oblasti automotive patří mezi nejvýznamnější klienty značky Škoda Auto, VW Group, Audi, Ford, Lincoln, Chevrolet a další.
Vedení Open Idea s.r.o. tvoří zakladatel, jednatel a CEO společnosti Jakub Antoš (člen Art Directors Club CZ), Aleš Bělohlávek ve funkci jednatele a Creative Directora a Lucie Hančlová jako Operations Director.
Open Idea s.r.o. dlouhodobě spolupracuje s okruhem svých stálých externích spolupracovníků, který zahrnuje designéry, ilustrátory, programátory, copywritery a další specializované profese.
Společnost má od roku 2014 své sídlo v Praze 6-Dejvicích. Vrcholové vedení vytvořilo, zavedlo a neustále udržuje postupy vhodné pro účely a kontext se strategickým zaměřením organizace, zavazuje se k operativním reakcím na příslušné požadavky zákazníků zejména řešením rizik a příležitostí, které ovlivní shodu produktů a služeb a neustále tak bude zvyšovat spokojenost zákazníků. Vrcholové vedení bude tímto zaměřením trvale prokazovat svou vůdčí roli a závazky a bude trvale určovat, chápat a neustále plnit požadavky zákonů a předpisů.
Povedeme organizaci k trvalé prosperitě, neustále se zlepšující odborné úrovni a kvalitě, která naše zákazníky vždy uspokojí. K naplnění stanovené politiky kvality se zavazujeme neustále zlepšovat systém managementu kvality. Politiku kvality se zavazujeme udržovat jako dostupnou a neustále udržovanou aktuální dokumentovanou informaci. Politiku kvality budeme neustále komunikovat se zaměstnanci organizace a relevantními zainteresovanými stranami s cílem jejího pochopení a aplikace plnění požadavků.
Uvědomujeme si důležitost přizpůsobení se změně klimatu a chceme se stát společností odolnou vůči změně klimatu, která se bude přizpůsobovat nevyhnutelným dopadům této změny.
Aleš Bělohlávek, Jakub Antoš
jednatelé společnosti
© Open Idea, 2025. All rights reserved.